Met 11 zwemmers trokken we naar de zwemmarathon in Ieper. Daar gaf iedereen het beste van zichzelf. We behaalden geen beker, maar zijn heel trots op de inzet die ze toonden!
Nieuwtjes (bekijk alle)
-
4de leerjaar
Nutteloze uitvindingen
-
1ste leerjaar
Bezoekje aan de bib
-
6de leerjaar
Rots en Water
-
5de leerjaar
Allemaal beestjes
-
6de leerjaar
de dode hoek
-
2de leerjaar
Dé Academie
-
2de leerjaar
openbaar vervoer
-
5de leerjaar
Finale in Walibi
-
6de leerjaar
De jarigen
-
5de leerjaar
Verjaardagsfeestje 3
