Wat hebben we een prachtige, zonnige en leerrijke voormiddag gehad. Na de uitleg van de bio-boerin mochten onze boeren en boerinnen rabarber trekken, een zonnebloem planten en proeven van de vers gemaakte appelsap!
Nieuwtjes (bekijk alle)
-
4de leerjaar
Nutteloze uitvindingen
-
1ste leerjaar
Bezoekje aan de bib
-
6de leerjaar
Rots en Water
-
5de leerjaar
Allemaal beestjes
-
6de leerjaar
de dode hoek
-
2de leerjaar
Dé Academie
-
2de leerjaar
openbaar vervoer
-
5de leerjaar
Finale in Walibi
-
6de leerjaar
De jarigen
-
5de leerjaar
Verjaardagsfeestje 3
