Op donderdag 1 februari gingen we met het 2de leerjaar naar Kronkeldiedoe. We deden er allerlei leuke, sportieve spelletjes. Het was een fantastische ochtend. ps: kijk ook eens naar het korte filmpje onderaan.
Nieuwtjes (bekijk alle)
-
4de leerjaar
Nutteloze uitvindingen
-
1ste leerjaar
Bezoekje aan de bib
-
6de leerjaar
Rots en Water
-
5de leerjaar
Allemaal beestjes
-
6de leerjaar
de dode hoek
-
2de leerjaar
Dé Academie
-
2de leerjaar
openbaar vervoer
-
5de leerjaar
Finale in Walibi
-
6de leerjaar
De jarigen
-
5de leerjaar
Verjaardagsfeestje 3
