Op dinsdag 4 juni gingen we met de fiets naar Elverdinge. We maakten er kennis met onze pennenvrienden van het 2de leerjaar.
We speelden een tafelspelletje, lazen samen in boekjes en kleurden de speelplaats met krijt. Het was een leuke namiddag!
Op dinsdag 4 juni gingen we met de fiets naar Elverdinge. We maakten er kennis met onze pennenvrienden van het 2de leerjaar.
We speelden een tafelspelletje, lazen samen in boekjes en kleurden de speelplaats met krijt. Het was een leuke namiddag!
4de leerjaar
1ste leerjaar
6de leerjaar
5de leerjaar
6de leerjaar
2de leerjaar
2de leerjaar
5de leerjaar
6de leerjaar
5de leerjaar