We gingen deze namiddag met onze klas naar de Galgebossen. Het was een héérlijke wandeling. We hebben dingen bijgeleerd en we hebben genoten van de natuur. Ideaal dus!

We gingen deze namiddag met onze klas naar de Galgebossen. Het was een héérlijke wandeling. We hebben dingen bijgeleerd en we hebben genoten van de natuur. Ideaal dus!

4de leerjaar
1ste leerjaar
6de leerjaar
5de leerjaar
6de leerjaar
2de leerjaar
2de leerjaar
5de leerjaar
6de leerjaar
5de leerjaar