Op woensdag was het droog en lukte het om enkele foto's te nemen! We reden per 2, remden zo dicht mogelijk tot bij de juf, zwaaiden even of staken onze hand uit, we oefenden volop voor de ronde van De Vlam op vrijdag. We zijn er klaar voor!
Nieuwtjes (bekijk alle)
-
4de leerjaar
Nutteloze uitvindingen
-
1ste leerjaar
Bezoekje aan de bib
-
6de leerjaar
Rots en Water
-
5de leerjaar
Allemaal beestjes
-
6de leerjaar
de dode hoek
-
2de leerjaar
Dé Academie
-
2de leerjaar
openbaar vervoer
-
5de leerjaar
Finale in Walibi
-
6de leerjaar
De jarigen
-
5de leerjaar
Verjaardagsfeestje 3
