Op de eerste dag van de fietsweek gingen we naar de grote speelplaats om eens onze fiets te testen.
Dit is een filmpje van de tweede dag.
Op vrijdag fietsten we de ronde van de vlam. Het filmpje zie je hier.
Als afsluit van de toffe week mochten we allemaal een rondje mee op de fiets van meester Karel!
