In het 4de mogen de leerlingen een verjaardagsfeestje organiseren. Gisteren werd de spits afgebeten.
De jarigen organiseerden een leuke opdracht met Lego: 'Wie bouwt de mooiste boot?'.
Tijdens het bouwen konden de klasgenoten smullen van een heerlijk dessertbuffet.
Goed gedaan, jarigen!
Feestje 1
- Details
- Hoofdcategorie: 2de graad
- Categorie: 4de leerjaar
Nieuwtjes (bekijk alle)
-
4de leerjaar
Nutteloze uitvindingen
-
1ste leerjaar
Bezoekje aan de bib
-
6de leerjaar
Rots en Water
-
5de leerjaar
Allemaal beestjes
-
6de leerjaar
de dode hoek
-
2de leerjaar
Dé Academie
-
2de leerjaar
openbaar vervoer
-
5de leerjaar
Finale in Walibi
-
6de leerjaar
De jarigen
-
5de leerjaar
Verjaardagsfeestje 3
