Tijdens een natuurwandeling ontdekten de leerlingen de natuur met al hun zintuigen: kijken, luisteren, ruiken en voelen stonden centraal.
Onderweg onderzochten ze ook hoe dieren en andere organismen hun omgeving waarnemen. Gebruiken zij dezelfde zintuigen als wij, of vertrouwen ze op heel andere manieren om de wereld te ontdekken?
Het werd een leerrijke en gezellige uitstap.
De foto's die jullie hier zien, werden genomen door de leerlingen.
