• De Brandhoekschool

Afbeelding met buitenshuis, hemel, gebouw, auto

Automatisch gegenereerde beschrijving

Een kleine kleuterschool 'om de hoek', in intieme sfeer waar iedereen voor iedereen zorgt.

Deze wijkschool ligt in de rustige Brandhoekwijk, net achter de Brandhoekkerk. Na het derde kleuter sluiten de kleuters aan in het eerste leerjaar in de centrumschool.

• De Centrumschool

Voorbeeld van afbeelding

Onze hoofdschool ligt in het centrum van Vlamertinge. De hoofdingang bevindt zich in de Hospitaalstraat 13.

Een peuterklas, eerste, tweede en derde kleuterklas en een lagere school met klassen van het 1ste tot het 6de leerjaar.

Ook voor administratieve vragen kan u terecht bij het secretariaat of de directie.

Een bruisende school met goede voorbereiding op 1ste leerjaar en 1ste secundair. Dit alles in een groen kader met sterke zorgwerking. Met respect voor iedereen, samen voor elkaar én goede leerresultaten.

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Hospitaalstraat 13, Vlamertinge 057 209 760