Troeven

Onze school is een bruisende school met een warm kloppend hart, in een groene omgeving, die werkt vanuit traditie met visie op de toekomst.

Wederzijds respect vinden we zeer belangrijk.

Onze school is een plaats waar we je kansen bieden om al je talenten te ontplooien.

• Christelijk geïnspireerd kwaliteitsvol onderwijs
  • De school ligt op een groot, groen domein waar kinderen de ruimte hebben om te bewegen en te spelen.
  • Kleuterspeelzaal: mogelijkheid tot binnen spelen bij koude temperaturen voor onze kleuters
  • Afzonderlijke speelplaatsen voor kleuters, 1ste - 3de leerjaar, 4de - 6de leerjaar
  • SLAAPKLASJE voor peuters en kleuters die over de middag willen rusten.
  • Warm middagmaal in afzonderlijke refter voor kleuter en lager
  • Ruime parkeermogelijkheid
  • Opvang

• Een open kijk op de wereld: in onze school wordt tijd gemaakt voor culturele, muzische, sportieve en sociale activiteiten: boerderijklas en kampeerproject, fietsweek kleuter en lager, muzische namiddag, deelname aan Iepers sport – en cultureel aanbod, …
  • Digitale borden in alle klassen van de lagere school, i-pads, computerklas, computers in alle klassen.
  • We zijn een inclusieve school.

• Om de 3 weken overleg met leerkracht en zorgteam om de groei van elk kind zo optimaal mogelijk te volgen en bij te sturen, ook voor kinderen met leer- of andere moeilijkheden.

• Schooltuinwerking, breien, lezen met ouders
  • Een stem voor leerlingen én ouders: leerlingenraad en oudercomité

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Hospitaalstraat 13, Vlamertinge 057 209 760